Gyakran Ismételt Kérdések
Sérült terméket kaptam
Sérült árut kapott, és csak a kicsomagolás után tudta meg? Sajnos még ez a kellemetlen dolog is megtörténhet. Előre is elnézést kérünk ezért a kellemetlen esetért, és azonnal orvosolni fogjuk.
A hiba megtalálása után készítsen fényképeket, ahol a hiba jól látható. Küldje el ezeket a fényképeket e-mailünkre [email protected] a hiba részletes leírásával együtt.
Ne felejtse el feltüntetni a rendelési számot a gyorsabb tájékozódás érdekében.
Egyes esetekben csak a hibás alkatrészt tudjuk küldeni, bonyolultabb esetekben a teljes terméket ki kell cserélni. Ebben az esetben az árut vissza kell küldeni nekünk. Ebben az eljárásban kérjük, hogy az árut gondosan csomagolja be, hogy a szállítás során ne keletkezzen további sérülés. Az árut futárcégünk veszi át.
Minden a mi költségünkön van.
Az árut saját költségére is küldheti. Kérjük, hogy az árut futárral, pl. (postai futárral, DPD, GLS, UPS,...) küldje el a következő címre:
XXL Futár - Estilofina
Almakerek utca 4
1048 Budapest
Telefon XXL Fútar: +36 20 506 2016
A törvény szerint 30 nap áll rendelkezésünkre a panaszok megoldására, de az esetek túlnyomó többségében kevesebb mint a felében kezeljük azt. Ha a reklamáció jogosnak bizonyul, az árut azonnal, újonnan, további fizetés nélkül kiküldjük Önnek. Ha a reklamációt nem tudjuk elfogadni, az árut az Ön költségére visszaküldjük Önnek. Egyúttal az első postaköltséget is fizetni kell, amíg megbeszéltük.
A jobb kommunikáció érdekében használhatja csere/visszaküldési űrlapunkat is. További információkat a szerződési feltételeinkben talál.