Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan panaszkodhatok az áruval kapcsolatban?

Sérült terméket kaptam

Sérült árut kapott, és csak a kicsomagolás után tudta meg? Sajnos még ez a kellemetlen dolog is megtörténhet. Előre is elnézést kérünk ezért a kellemetlen esetért, és azonnal orvosolni fogjuk.

A hiba megtalálása után készítsen fényképeket, ahol a hiba jól látható. Küldje el ezeket a fényképeket e-mailünkre [email protected] a hiba részletes leírásával együtt.

Ne felejtse el feltüntetni a rendelési számot a gyorsabb tájékozódás érdekében.

Egyes esetekben csak a hibás alkatrészt tudjuk küldeni, bonyolultabb esetekben a teljes terméket ki kell cserélni. Ebben az esetben az árut vissza kell küldeni nekünk. Ebben az eljárásban kérjük, hogy az árut gondosan csomagolja be, hogy a szállítás során ne keletkezzen további sérülés. Az árut futárcégünk veszi át.

Minden a mi költségünkön van.

Az árut saját költségére is küldheti. Kérjük, hogy az árut futárral, pl. (postai futárral, DPD, GLS, UPS,...) küldje el a következő címre:

XXL Futár - Estilofina

Almakerek utca 4

1048 Budapest

Telefon XXL Fútar: +36 20 506 2016

A törvény szerint 30 nap áll rendelkezésünkre a panaszok megoldására, de az esetek túlnyomó többségében kevesebb mint a felében kezeljük azt. Ha a reklamáció jogosnak bizonyul, az árut azonnal, újonnan, további fizetés nélkül kiküldjük Önnek. Ha a reklamációt nem tudjuk elfogadni, az árut az Ön költségére visszaküldjük Önnek. Egyúttal az első postaköltséget is fizetni kell, amíg megbeszéltük.

A jobb kommunikáció érdekében használhatja csere/visszaküldési űrlapunkat is. További információkat a szerződési feltételeinkben talál.

Miért nálunk vásároljon?

A bútorok minősége

Minden darabunk stílusos, funkcionális és tartós, így Ön tökéletes otthont alakíthat ki.

Ingyenes szállítás 200.000 Ft felett

Az Estilofinánál ingyenes kiszállítást 200.000 Ft feletti rendelés esetén

Problémamentes visszaküldés

Ha nem elégedett a termékkel, lehetővé tesszük az áru problémamentes visszaküldését. Gondoskodunk a gyors visszatérítésről.

Gyors megoldás a panaszra

Az Estilofinánál gyors és hatékony megoldást biztosítunk a panaszokra. Ha bármilyen problémája van a megrendelt termékkel, azt a lehető leggyorsabban és gördülékenyen megoldjuk.

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálati csapatunk mindig készen áll a kérdések megválaszolására, a problémák megoldására és a vásárláshoz szükséges segítségre.

Megbízható cég

Cég vagyunk, amely 9 éve működik a piacon 3 országban. Büszkék vagyunk arra, hogy érvényesültünk és kiérdemeltük a piac bizalmát.

Újdonságok minden héten

Érdekelnek bennünket a piac és az új termékek választéka. Kínálatunk folyamatosan frissül, nálunk mindig talál valami újat és érdekeset.

Bútorok a világ minden tájáról

Igyekszünk a különböző országokból származó bútorok széles választékát kínálni Önnek, így ízlésének és preferenciáinak megfelelően különböző stílusok és minták közül választhat.