ÁRUK KÖVETELÉSE
Reklamálnia kell az e-shopunkban vásárolt árukkal kapcsolatban? Tisztában vagyunk vele, hogy nem ez a legkellemesebb dolog, ezért igyekeztünk a teljes igénylési folyamatot a lehető legkönnyebbé és leggyorsabbá tenni.
HIRDETÉS: NEKÜNK LEHETŐSÉG, NEM VESZÉLY!
A panaszokat a cég világától eltérően érzékeljük. Számunkra ez a legjobb hirdetési forma és lehetőség szolgáltatásaink fejlesztésére.
Miért?
- Az elégedett ügyfél a prioritásunk. Még ha nem is sikerül minden, tudathatjuk veled, hogy nagyra értékeljük és elégedettséget kívánunk.
- Minden panasz értékes visszajelzés számunkra. hogy segítsen azonosítani és javítani a termékek és szolgáltatások minőségét.
- Hiszünk a hosszú távú kapcsolatok kiépítésében. A panasz az, hogy bemutassam önnek, hogy megmutassa, még Taj is le fog feküdni nekünk, és talál problémát.
Tudjuk, hogy a panaszkodás nem kellemes dolog az Ön számára. Éppen ezért arra törekszünk, hogy a lehető legnagyobb mértékben felgyorsítsuk és egyszerűsítsük a folyamatot. A jogi kifejezésre a jogi kifejezésre, más cégektől eltérően. A követelés beérkezését követően indítjuk el, és folyamatosan tájékoztatjuk Önt annak állapotáról. Nálunk nem kell aggódnia a hosszú várakozási idők miatt. Igyekszem minden panaszt a lehető leghamarabb orvosolni. Az esküvő előtt fontos a nyugalmad. Annak ellenére, hogy nem mindig minden az elvárásoknak megfelelően alakul, tudatni fogjuk Önnel, hogy nagyra értékeljük Önt, és segítünk a Kuznets pozitív hozzáállásával.
UTASÍTÁSOK A PANASZ BENYÚJTÁSHOZ
1. Töltse le a panaszűrlapot WORD formátumban
2. Töltse ki az űrlapot – örülünk, ha megadja a visszaküldés okát, hogy tudjuk, mit kell még fejlesztenünk
3. Nyomtassa ki az űrlapot és írja alá
4. Az űrlapot, ideális esetben a sérülésről készült fényképekkel együtt, e-mailben küldje el az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre.
5. Kérjük, hogy az árut gondosan csomagolja be, hogy a szállítás során ne keletkezzen további sérülés.
6. Az árut futárcégünk veszi át. Minden a mi költségünkön van.
7. Klasszikus módon saját kezűleg is feladhatja az árut, természetesen utánvét nélkül :-) Kérjük, postai úton ne postai úton küldje el az árut, hanem csak futárral a címre pl. (postai futár, DPD, GLS, UPS, Toptrans,..) tel.unk feltüntetésével. számok. Az árut mindig csak a következő címre küldje:
XXL Futár - Estilofina
Almakerek utca 4
1048 Budapest
Telefon XXL Fútar: +36 20 506 2016
email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
PANASZKEZELÉS STRESSZ NÉLKÜL
Azért vagyunk itt, hogy segítsünk Önnek gyorsan és szükségtelen bonyodalmak nélkül feldolgozni kérelmét.
Panaszkezelési folyamat:
1. A panasz elbírálása: A panasz jogosságát a gyártó, az áru importőre vagy egy erre felhatalmazott személy (pl. szakértő) értékeli. Erről írásos véleményt ad ki.
2. Tájékoztatás az eredményről: Az elbírálás eredményéről tájékoztatjuk.
3. Indokolt panasz kezelése:
Javítás: Lehetőség szerint megjavítjuk a terméket.
Csere: Ha a javítás nem lehetséges, új terméket küldünk.
Visszatérítés: Ha nem kíván javítást vagy cserét, akkor legkésőbb 14 munkanapon belül (általában 2 napon belül) visszautaljuk a pénzt bankszámlájára.
Postaköltség megtérítése: Indokolt reklamáció esetén ésszerű mértékű postaköltség-visszatérítésre jogosult.
Az egész folyamatot felügyeljük Ön helyett, és gondoskodunk arról, hogy zökkenőmentesen és szükségtelen várakozás nélkül menjen végbe.
TÖBB INFORMÁCIÓ
Ebben a szövegben igyekeztünk összefoglalni a panasszal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat. Ha azonban bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal.
Felveheti velünk a kapcsolatot:
E-mailben: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
A teljes üzleti feltételek is rendelkezésre állnak. Az Általános Szerződési Feltételekben részletes információkat talál a panasztételi eljárásról, beleértve a határidőket, eljárásokat és az Ön jogait.
Forduljon hozzánk bizalommal, ha segítségre van szüksége.