ÁRUK KÖVETELÉSE

 

Reklamálnia kell az e-shopunkban vásárolt árukkal kapcsolatban? Tisztában vagyunk vele, hogy nem ez a legkellemesebb dolog, ezért igyekeztünk a teljes igénylési folyamatot a lehető legkönnyebbé és leggyorsabbá tenni.

reklamacio

 

 

HIRDETÉS: NEKÜNK LEHETŐSÉG, NEM VESZÉLY!

 

A panaszokat a cég világától eltérően érzékeljük. Számunkra ez a legjobb hirdetési forma és lehetőség szolgáltatásaink fejlesztésére.

Miért?

  • Az elégedett ügyfél a prioritásunk. Még ha nem is sikerül minden, tudathatjuk veled, hogy nagyra értékeljük és elégedettséget kívánunk.
  • Minden panasz értékes visszajelzés számunkra. hogy segítsen azonosítani és javítani a termékek és szolgáltatások minőségét.
  • Hiszünk a hosszú távú kapcsolatok kiépítésében. A panasz az, hogy bemutassam önnek, hogy megmutassa, még Taj is le fog feküdni nekünk, és talál problémát.

Tudjuk, hogy a panaszkodás nem kellemes dolog az Ön számára. Éppen ezért arra törekszünk, hogy a lehető legnagyobb mértékben felgyorsítsuk és egyszerűsítsük a folyamatot. A jogi kifejezésre a jogi kifejezésre, más cégektől eltérően. A követelés beérkezését követően indítjuk el, és folyamatosan tájékoztatjuk Önt annak állapotáról. Nálunk nem kell aggódnia a hosszú várakozási idők miatt. Igyekszem minden panaszt a lehető leghamarabb orvosolni. Az esküvő előtt fontos a nyugalmad. Annak ellenére, hogy nem mindig minden az elvárásoknak megfelelően alakul, tudatni fogjuk Önnel, hogy nagyra értékeljük Önt, és segítünk a Kuznets pozitív hozzáállásával.

 

 

UTASÍTÁSOK A PANASZ BENYÚJTÁSHOZ

 

1. Töltse le a panaszűrlapot WORD formátumban

2. Töltse ki az űrlapot – örülünk, ha megadja a visszaküldés okát, hogy tudjuk, mit kell még fejlesztenünk

3. Nyomtassa ki az űrlapot és írja alá

4. Az űrlapot, ideális esetben a sérülésről készült fényképekkel együtt, e-mailben küldje el az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre.

5. Kérjük, hogy az árut gondosan csomagolja be, hogy a szállítás során ne keletkezzen további sérülés.

6. Az árut futárcégünk veszi át. Minden a mi költségünkön van.

7. Klasszikus módon saját kezűleg is feladhatja az árut, természetesen utánvét nélkül :-) Kérjük, postai úton ne postai úton küldje el az árut, hanem csak futárral a címre pl. (postai futár, DPD, GLS, UPS, Toptrans,..) tel.unk feltüntetésével. számok. Az árut mindig csak a következő címre küldje:

 XXL Futár - Estilofina

Almakerek utca 4

1048 Budapest

Telefon XXL Fútar: +36 20 506 2016

email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

reklamacny2

 

 

PANASZKEZELÉS STRESSZ NÉLKÜL

 

Azért vagyunk itt, hogy segítsünk Önnek gyorsan és szükségtelen bonyodalmak nélkül feldolgozni kérelmét.

Panaszkezelési folyamat:

1. A panasz elbírálása: A panasz jogosságát a gyártó, az áru importőre vagy egy erre felhatalmazott személy (pl. szakértő) értékeli. Erről írásos véleményt ad ki.
2. Tájékoztatás az eredményről: Az elbírálás eredményéről tájékoztatjuk.
3. Indokolt panasz kezelése:
     Javítás: Lehetőség szerint megjavítjuk a terméket.
    Csere: Ha a javítás nem lehetséges, új terméket küldünk.
    Visszatérítés: Ha nem kíván javítást vagy cserét, akkor legkésőbb 14 munkanapon belül (általában 2 napon belül) visszautaljuk a pénzt bankszámlájára.
    Postaköltség megtérítése: Indokolt reklamáció esetén ésszerű mértékű postaköltség-visszatérítésre jogosult.


Az egész folyamatot felügyeljük Ön helyett, és gondoskodunk arról, hogy zökkenőmentesen és szükségtelen várakozás nélkül menjen végbe.

 

 

TÖBB INFORMÁCIÓ


Ebben a szövegben igyekeztünk összefoglalni a panasszal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat. Ha azonban bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal.

Felveheti velünk a kapcsolatot:

E-mailben:  Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 

A teljes üzleti feltételek is rendelkezésre állnak. Az Általános Szerződési Feltételekben részletes információkat talál a panasztételi eljárásról, beleértve a határidőket, eljárásokat és az Ön jogait.

Forduljon hozzánk bizalommal, ha segítségre van szüksége.

 

Miért nálunk vásároljon?

A bútorok minősége

Minden darabunk stílusos, funkcionális és tartós, így Ön tökéletes otthont alakíthat ki.

Ingyenes szállítás 200.000 Ft felett

Az Estilofinánál ingyenes kiszállítást 200.000 Ft feletti rendelés esetén

Problémamentes visszaküldés

Ha nem elégedett a termékkel, lehetővé tesszük az áru problémamentes visszaküldését. Gondoskodunk a gyors visszatérítésről.

Gyors megoldás a panaszra

Az Estilofinánál gyors és hatékony megoldást biztosítunk a panaszokra. Ha bármilyen problémája van a megrendelt termékkel, azt a lehető leggyorsabban és gördülékenyen megoldjuk.

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálati csapatunk mindig készen áll a kérdések megválaszolására, a problémák megoldására és a vásárláshoz szükséges segítségre.

Megbízható cég

Cég vagyunk, amely 9 éve működik a piacon 3 országban. Büszkék vagyunk arra, hogy érvényesültünk és kiérdemeltük a piac bizalmát.

Újdonságok minden héten

Érdekelnek bennünket a piac és az új termékek választéka. Kínálatunk folyamatosan frissül, nálunk mindig talál valami újat és érdekeset.

Bútorok a világ minden tájáról

Igyekszünk a különböző országokból származó bútorok széles választékát kínálni Önnek, így ízlésének és preferenciáinak megfelelően különböző stílusok és minták közül választhat.