ÁRUK VISSZAÁLLÍTÁSA
Tisztában vagyunk vele, hogy nem mindig lehet olyan terméket választani, amelyik 100%-ban megfelel Önnek. Bár igyekszünk maximális odafigyeléssel és felelősséggel közelíteni megrendeléséhez, előfordulhat, hogy nem elégedett az áruval. Ebben az esetben szeretnénk egy gyors és egyszerű megoldást kínálni az áru visszaküldésére. Szeretnénk, ha nemcsak velünk, hanem termékeinkkel is elégedett lenne, ezért készen állunk a visszaküldési kérések azonnali kezelésére.
- Ha reklamálni szeretne az áruval kapcsolatban, tájékozódhat az áruval kapcsolatos reklamáció oldalon.
Minden vásárlónk az átvételtől számított 30 napos meghosszabbított határidőn belül akár indoklás nélkül is visszaküldheti az árut (de a fejlődés érdekében nagyon örülünk, ha őszinte lesz velünk és megindokolja).
MILYEN FELTÉTELEK ALATT VISSZADHATJA AZ ÁRUKAT?
- Az áruknak teljesnek kell lenniük (tartozékokkal, használati utasításokkal stb.)
- Az áru nem sérülhet meg
- Az áru visszaküldésével járó postaköltséget a vevő fizeti, javasoljuk a visszaküldött áru biztosítását a szállítás során az áru értékének megfelelő összegre
TERMÉKVISSZATÉRÍTÉSI ELJÁRÁS
1. Töltse le az adásvételi szerződéstől való elállási űrlapot WORD formátumban
2. Töltse ki az űrlapot – örülünk, ha megadja a visszaküldés okát, hogy tudjuk, mit kell még fejlesztenünk
3. Nyomtassa ki az űrlapot és írja alá
4. Küldje el nekünk az űrlapot e-mailben a következő címre: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. A küldeményt úgy kell becsomagolni, hogy a csomagolás megfelelően megakadályozza a termék sérülését a szállítás során, ideális esetben a termék csomagolását is.
5. Kérjük, hogy az árut futárral küldje el, pl. (postai futárral, DPD, GLS, UPS,...) küldje el a következő címre:
XXL Futár - Estilofina
Almakerek utca 4
1048 Budapest
Telefon XXL Fútar: +36 20 506 2016
email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
A kiszállítást követően az árut sérülések szempontjából ellenőrizzük. Ezért ismételten hangsúlyozzuk, hogy az árut a szállításhoz gondosan be kell csomagolni. Ellenőrzés után a megállapodás szerint új árut küldünk Önnek, vagy a fizetést visszatérítjük.
MENNYI IDŐT TETT EL AZ ÁRUK VISSZATÉRÍTÉSE?
Igényét általában a küldemény kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül kezeljük.
Vállalati vevőnek, azaz olyan vásárlónak, aki cég számára árut vásárol (megrendeléskor cégazonosító számot, áfaszámot vagy áfaszámot feltüntet) a kézbesítéstől számított 30 napon belül nincs joga az árut visszaküldeni, illetve a szerződéstől elállni. áruk.
Az áru 30 napon belüli visszaküldésének joga nem vonatkozik a rendelésre készült árukra vagy a személyre szabott árukra (specifikus kárpitozás, lábszín).